Svar!

Nu tar ja och svarar på frågorna haha!


Är du taggad inför skolan- Ja som fan!

Va heter du i mellan namn?- Ida & Maria heter jag.

Hur mår du idag??- Idag mår jag toppen.

hur många besökare har du om dagen ungefär ?
Väldigt olika faktiskt... men just nu ligger det typ 5-14 om dagen haha, så många läsare har jag ju inte. Men man ska vara nöjd med det man har så!

Skulle du helst gifta dig med Lady Gaga eller Emma Watson? 8D xD- Lätt Lady gaga! fast nu finns ju Alex Watson i mitt huvud lilla MAYAHH<3 HAHA


Vad är din favoritfärg + favoritdjur? :D- Favoritfärger är vit, rosa och svart (har inte bara en favoritfärg) och favoritdjur är såklart katt :D



tack för frågorna, nästa frågestund hoppas jag på att få lite fler :D:D

Kommentarer
Postat av: Maya

Inga dirty thoughts om Alex bara, HAHAHA, he's mine you see >8D

2010-01-09 @ 17:11:11
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0