Smoothie och träning!

Hej hej! Har nyss övat massa svenska, så nu känner jag mig ganska säker. Skolan gick helt okej! Sen drog jag Emma, Jossan och Maya till gymet. Vi tränade i två timmar, det var skitskönt! Men det kändes inte som att vi tränade så mycket. Men imorgon kommer jag säkert ha massa med träningsvärk! Sen kom jag på en sak, jag bara älskar smoothie och jag har massa konstiga saker i mina smoothies jag dricker det varje morgon, hehe förut åt jag flingor men ja mår mycket bättre när jag dricker smoothie. Idag hade jag, avokado,apelsin, annanas, mango, papaya, lättfil och torkade aprikoser i! Jättegott blev det. Men min favorit är ju när man har blåbär,hallon, jordgubb, banan och sånt i! Skitgott verkligen! Och jag är väldigt noga med att inte lägga i socker eller något för jag vet att det blir väldigt onyttigt då, och eftersom jag äter det varje dag måste jag tänka på det haha.

Men nu ska jag checka tvn.

Åh det ser jättegott ut!

Kommentarer
Postat av: Emma

Tänk på att filmjölken/yoghurten är syrerik och sliter på emaljen! o:

2010-01-20 @ 19:25:43
URL: http://silenced.blogg.se/
Postat av: Maya

NAM!! Jag vill ha smoothie D: Mamma typ: Men gör en då. JAHA, men det VADÅ, hade hon tänkt? D:< JAJA c: PÅ lördag.. GODIS :D:D:D:D:D:D:D

Och ja, det var skiiitkul idag. Vi tränade ändå mycket, men känner ingenting ännu o.o

2010-01-20 @ 20:49:54
URL: http://misguidedghost.blogg.se/
Postat av: Andrea

smoothie är hur gott som helst, när jag orkar göra någon så brukar jag ta hallon/mango, asgött! =)

2010-01-23 @ 09:11:04
URL: http://horig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0