SKOLA

Hej på er.
Sitter och käkar godis och läser sofies mode, usch ska inte äta godis egentligen men blev så sjukt sugen. Fick brev från ett gymnasie idag, då förstod ja att det inte är jättelångt kvar. Ska försöka få en bra prao plats också, ja ska skicka ut små brev haha, eller mejl blir det ju xd ´Men nu ska ja göra lite NO och sen blir det dusch och tv :D

hejdå


Inte världens roligaste kläder idag men det blev slappdag ja var seg. haha
Jeans-levis
Skjorta-bikbok
t-shirt- carlings
och massa armband, sen  hade ja även en skarf ifrån h&ms herravdelning. HAha kladdade över mina fingrar för att dom såg så roliga ut.

Kommentarer
Postat av: Maya

Hahahaha xD Jag vet inte var jag ska praoa D: Fast det spelar mig inte så stor roll egentligen, haha. vet inte om jag orkar slåss för en praoplats liksom >_<

Ang gymnasium.. D: Det är VERKLIGEN inte långt kvar, herregud! Vad ska jag göra!?!??! perra får hjälpa mig, HAHAH xD

2010-01-12 @ 18:06:16
URL: http://misguidedghost.blogg.se/
Postat av: JULIA

ska söka till hulebäck. samhäll elller samhäll/ekonomi. när jag blir vuxen har jag ingen aning vad jag vill jobba med haha :)

sjdå?

2010-01-12 @ 20:20:33
URL: http://jjuliarosen.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, fick också den jävla lappen.

Tänker INTE gå på Lindholmen. Helvete heller att jag tar 16 ut dit varje dag.



Fick du lappen från kulturskolan åxå? Psykot har slutat?!

2010-01-12 @ 21:24:29
URL: http://silenced.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0