Onsdag

Halloj kära läsare, jag vet att jag har varit otroligt seg med inlägg på sista tiden. Men det ska ändras på (lovar) för på söndag ska Emma & Maya komma över och vi ska börja med vårt nya projekt. Andrea's mode! Den hoppas ja ni kommer följa om ni gillar mode! Blev oooootroligt sugen på att göra en sån blogg när jag köpte boken elsas mode av sofi farhman! (en utav sveriges snyggaste kvinnor?) när jag ser henne blir jag så sur för att jag inte har hög panna. Ja har ganska kort panna eller alltså inte så man ser det, men typ ashley olsen ansikte ganska runt i formen och inte så hög panna. Men den nya bloggen kommer ni kunna hitta på www.modeandrea.blogg.se och det kommer vara jag Maya och Emma som driver den. Vi kommer inte börja blogga förens på söndag. Så håll ut ni som känner er nyfikna. Därför har vi inte gjort någon design eller liknanande än. Men jag har en liten sneak peek för er som är väldigt nyfikna. Nu har jag bara tagit bilden med min webcam och den är ju ingen höjdare men håll ut vi ska ta bilder med riktig kamera på söndag så vänta tills dess. Då ska jag börja storblogga!!!
puss och kram


Kommentarer
Postat av: Maya

HIHIHIHIHIH, yeeees (Y)

2010-01-28 @ 16:39:25
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0