NK

Halloj!

Sitter nu och funderar över engelskan, första dagen i skolan idag..det var ganska kul. Efter skolan åkte jag in till stan satte in pengar på mitt konto och sen gick jag till NK för att ja skulle köpa smink. Så sa en tjej att hon kunde hjälpa mig efter sin rast, så ja skulle komma tillbaka (hmm konstigt att inte fler kunde hjälpa mig) Men sen kom jossan och så åt hon sushi och ja tittade på haha, sen gick ja tillbaka till NK och köpte en jättebra foundation ifrån Lancôme! Kan verkligen tipsa om den, man får lite porslinshy, även om ja fick komma tillbaka för att tjejen skulle hjälpa mig fick jag sån sjukt bra hjälp, plus i kanten för NK idag då!
aja nu ska ja jobba med engelskan!

Kram




Kommentarer
Postat av: Maya

Åh, engelskan... Gah, nej, jag gör nog den imorgon tror jag...

2010-01-11 @ 20:03:51
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0