Ät inte mycket choklad

lol, ja asså jag åt nyss mörkchoklad och nu måste jag verkligen ha vatten, desperat! Jag fick ett par vita converse i julklapp, men jag funderar på att köpa ett par svarta eller röda, det är sjukt snyggt till klänning med converse. Men jag vill ha ett par som jag kan ha som vardagskor med klack också! Så jag får spara spara och sen i februari blir det shopping. För lite kläder vill jag ha också, klänningar vill jag ha! HEHE! Och lite tröjor typ, så hehe ett par converse vad kan de kosta typ 600kr? Sen ett par andra skor 600kr ockå kanske, då blir det ju 1200kr.... och sen lite kläder.... då får jag köpa en klänning för 300kr, ja så får det bli. Jag ska inte handla för mer än det... tror jag! Aja vi får se nästa månad. Nu ska jag lägga mig i soffan och skruva upp volymen, jag ska lyssna på madonna, marilyn manson, eminem och THE KILLERS WOHOW! "somebody told me that you had a boyfriend, who loked like a girlfriend"




Såhär snygg vill jag också vara. Btw så kom jag på en sak, jag sätter ju typ bara upp bilder på olsen-twins, emma watson och kirsten stewart o modeller typ... men det är bara för att (eller det har jag hört) att man drar sig till bilder med tjejer som liknar en själv, ja smala tuttlösa tjejer gillar jag! Punkt slut.



Även om det blir ett helt annat mode i vår och jag har lovat mig sjävl att följa det, så får det bli en blandning. En dag bohemiskt klädd och nästa dag rockigt!


kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0