Lördag

Hajjsan!
Just nu är jag sjukt trött, ska bädda ner mig och läsa i min nya bok "ego woman" Jag Emma, Ida och Rosa träffade Andreas Carlsson och Carolina gynning idag, andra gången jag träffar henne. Men hon är verkligen min största idol. Många undrar säkert varför, jo för att hon är sjukt snygg! Men sen också för att hon vågar stå för det hon säger o tänker, hon är som en hård mur, och hon har kommit jätte långt. Hon är väldigt framgångsrik som konstnär, tv-profil etc. Och om jag nu ser upp till någon är det Carolina. För hon har verkligen lyckats, från  B kändis till A kändis! Men nu ska jag sova, sorry för dålig uppdatering :( Men jag har bara varit så trött.. Haha jag och Emma såg färdigt på Män som hatar kvinnor, jag vaknade klokan tre inatt och tänkte på alla lik som blivit strypna i filmen usch! Jag fick tända lampan och väcka Emma, Sen fick jag sova med musik för att ha något att tänka på :(
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0