Godnatt!

Halluu...
har inte bloggat idag, haha.. men har varit så upptagen.. bla med NO, och sen stack jag iväg för att passa Karolina. Nu är jag görtrött så ska sova, har blivit en riktig twitter nörd, askul att följa sina favorit kändisar tycker jag! så om ni har twitter böra följa "rosakyckling" så börjar jag följa er :D Har haft sån jäkla ont i huvudet nu varje dag i en vecka.. funderar på om det är stress? Jag får sluta upp och göra så mycket.. ska försöka vara lugn.. sova och inte stressa! Inte på lektioner eller något.. jag ska inte stressa på prov bara göra mitt bästa, fick svenska betyg idag också :D jag blev faktiskt väldigt nöjd! Mamma och pappa var jätte glada också! Så nu är det bara att fortstätta jobba!
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0