True Blood och Musik

Halllu :)
Sorry för dålig update. Men jag har bara pluggat. Alltså jag kom och tänkte på en sak idag när jag gick hem ifrån skolan. Att musik, det är verkligen mitt liv.. När jag sätter på musik är det som om man kommer in  i en annan värld, (ibland) inte alltid för det hade ju varit lite skumt hehe, för ja satte på decode med paramore och bara gick och såg skogen omkring mig och bara tänkte att vad skulle vi gjort utan musik liksom? Sen har jag blivit jätte besatt av true blood, jag älskar det.. :D Jag sitter varje dag och längtar tills ja kommer hem så kollar jag web tv, nu jag snart sätt hela säsong ett. :D HAHA, men nu ska ja vila.
kram


Kommentarer
Postat av: Maya

Mähehehe.

MUSIIK ÄR inte MITT LIIIV!!!11!1!!1!!! Håhå.



Stor del I suppose, men klarar mig rätt länge utan musik. Kan underhålla mig själv med otroliga solon med bruten falsk röst :'D

2009-10-22 @ 20:05:31
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0