Tisdag!

Hallu!
Kom nyss hem från shoppingruna med mamma, kanske lägger upp vad jag köpte senare, haha för det e svårare att lägga in bilder i den här datan haha. Men ja köpte två t-shirts och en kofta, sen ett rött läppstift. Sen igår fick jag veta vad jag får i julklapp haha, tokio hotel biljetter kommer jag få! Woho, jag älskade tokio hotel när jag var yngre, jag var super kär verkligen och så såg jag att dom skulle komma till göteborg och ja typ YES! Sen idag då, så såg jag sångaren i dead by april jag gick vid arkaden och typ kollade, sen ser jag en kille och tänker.. hmm känner jag honom så ja typ kollar på han.. och han kollar tillbaka lol, sen så kom ja på just det sångaren i dba, och jag typ glor på honom haha. Usch, sen såg jag hon som spelar ulla i andra avenyn så min dag har varit ja intressant. Nu ska jag snart åka och handla och sen åka hem till maya för att sova där med Jossan. Saknar Emma som är i London :(
Kraaam

Alexander skarsgård är het som vampyr i true blood!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja The Hills och True Blood är typ dom bästa serierna just nu :P Har börjat kolla på Gossip Girl nyligen också och det är också riktigt bra ;)

Håller med om att Skarsgård är sjukt het i True Blood!! :D

2009-10-27 @ 18:42:13
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Emma

göttans , gör det :)

2009-10-28 @ 10:06:43
URL: http://emmelinas.blogg.se/
Postat av: Mia

Instämmer, han är grym i serien! :)

2009-10-28 @ 15:42:46
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0