PLUGG!

Hallu alla godingar!
Har pluggat NO nyss läst igenom det och berättat högt för mig själv, (haha) Ska snart upp och kolla på tv med mamma och pappa, om dom nu kan byta kanal så att ja får kolla på true blood annars blir jag sur, skolan idag var lite jobbigt.. men ja måste bara få igång min vilja igen.. ja liksom pallar inget längre.. orkar inte göra läxor lika bra som jag gjorde förut skjuter upp saker osv... vi har ju läxförhör på fredag och imon är det gitarr.. seriöst tror jag att ja skippar den orkar inte det.. kan öva hemma istället och så får jag göra min matteläxa plugga NO och svenska! Åhhh jag borde egentligen plugga mer eftersom att min egna dator är lite sönder.. men ja bara lägger mig och vilar när jag kommer hem.. är så jäkla trött all the time? Undra vad det är, och hoppas det går över snart!
Kram

 


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja jag vet!

Kul att se att någon mer kollar på True Blood ;) Det är så sjukt bra!! Har kollat alla avsnitt som går att få tag på, på internet :) Kan inte vänta till 3:e säsongen! Den kommer först nästa sommar :S

2009-10-14 @ 20:25:37
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Sandra

Känner mig också sjukt trött hela tiden just nu.



tack :)

2009-10-14 @ 21:28:22
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0