Måndag

Hallu alla!
Sitter just nu och lyssnar på musik, helt vanlig dag i skolan, sen åkte jag och tränade. Styrketräning bara massa armar ja brukar köra 4kg hantlar massa gånger utan att vila typ 3x15 på varje arm, sen kör jag med kettlebells också. Sen åkte jag och mamma och handlade, vi åt på ikea också! Snart ska jag kolla på ugly betty och sen dh, så ja kanske bloggar senare också. Haha känns som om det bara blir ett inlägg per dag och så hoppar ja över dagar ibland... Men är alltid så trött när jag kommer hem och så har jag ju inte min egna dator så jag måste gå in på mammas dator och ja orkar inte alltid det haha. Men vi hörs kanske senare.
kram

Sex Pistols

Kommentarer
Postat av: SANDRA

SV; jo :/ oförståligt beteende!

2009-10-22 @ 11:38:08
URL: http://barasandrasegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0