Dagen!

Hallu!
fick tillbaka spanska prov idag, och det hade ju gått sådär.. trodde faktiskt jag hade gjort bättre :( Men då får jag göra omprov och nu har jag pluggat i en timme hemma så ja börjar fatta! Sen vill ja inte ens ha tillbaka matteprovet allt som hände förra veckan var bara piss, allt var jätte jobbigt! Annars var dagen bra, vi har studiedag imorgon (tack tack tack) jag har försovit mig både idag och i måndags vaknade sju och sen igår somnade ja om å vaknade halv åtta, idag vaknade jag kvart i åtta.. och egentligen lägger jag mig inte alls sent senast lägger ja mig tio typ.. Det är ju inte jätte sent ? Aja! Imon ska jag sova i alla fall sen ska jag till stan med maya och vi ska äta sushi :D och sen ska jag klippa mig!
Hörs kanske ikväll!
kram


fashion pics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0