Tisdag

åHHH min blogg.se har jobbat sig, jag har inte kunnat logga in :(
Men nu ska jag börja blogga igen, sitter och kollar på plastik kirurgerna nu, hehe mamma och pappa gillar det så ja bara är social, har gjort hemkunskap och läst massa engelska. Har hittat en underbar mössa på h&m ska se om den finns kvar på lördag :D Och på lördag ska jag och mamma på konstmuséet. Det ska bli kul.
Men nu ska jag dra. kram

Mössan är underbar.

mitt drömhår, sånt hår vill ja ha nån dag, nu har jag ganska kort hår i en länge page. Men detta är absolut min drömfrisyr.

Kommentarer
Postat av: Maya

Då är det bara att låta det växa långt och klippa det så sedan, haha xD

2009-11-04 @ 13:05:04
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0