IDOL 2009

Hallu :)
sitter och kollar på idol just nu. Idag var det ganska lugnt i skolan, sen hemkunskaps prov, tror att och hoppas att det gick super. Sen när jag kom hem så målade jag till min fantasyhistoria i SV, blev riktigt nöjd men fick måla några gånger, för jag är skitdålig på att måla killar och den handlar om vampyrer (surprise?) Så ja kände att jag var tvungen att måla en killvampyr! Imorgon ska Maya och jag på hockey med min pappa och syster :D det ska bli kul, även om jag och Maya kanske inte är värsta fans av hockey precis haha. Men nu ska jag kolla vidare.
later!

Jag har blivit kär i Lady gaga nu, kan vara att hon har hånglat med Alexander skarsgård (!!!!) Men jag älskar hennes musik (även om jag är en rock tjej) så tycker jag den är skithärlig :D

Kommentarer
Postat av: Maya

JAAA, för jag vet ju SÅ mycket om hockey!! (Eeeeh... Det är då man har en sån där svart tillplattat boll, right?)

2009-11-13 @ 21:43:02
URL: http://misguidedghost.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja lite snö har vi i Uppsala, men kommer nog försvinna..ska bli varmare i veckan tyvärr. Vill ha minusgrader! Orkar inte med leran längre. Fatta när man har hund liksom :P Lägenheten ser ut som skit när man varit ute!

Nej men precis, tycker det är fånigt med så hög åldersgräns på Twilight, det är ju en kärleksfilm mest liksom ;)

2009-11-14 @ 11:53:05
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: Emma

oooh, jag älskar lagy gaga <3

2009-11-16 @ 16:55:16
URL: http://emmelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0