I want your love,

Hallu. Min dag då... haha först gick jag upp och sålde tidningar. Sen åkte jag och pappa och kollade på jeans på stadium, men ja hittade inga. Sen hittade ja inga på JC så vi åkte till acne och ja hittade ett par sjukt snygga, men jätte hög midja. Men jag tänkte att nu får jag våga. haha imorgon kommer bild på det. Sen åkte vi hem till en kompis, sen åkte jag till gymmet och körde ashårt. För om jag vill att byxorna inte ska sitta jätte hårt i midjan får ja inte slöa (höhö) men dom i affären sa att ja skulle köpa ett par som inte satt jättelöst i början eftersom att dom töjer ut sig, och så ska man inte tvätta jeans så ofta, heheheh ja får väl hänga upp dom istället för jag vill inte att dom går sönder :( Sen har jag pluggat och kollat på ont tree hill sen gossip girl och därefter playa del sol, nu ska ja städa garderoben och sen nana TIDIGT.
kram


Kommentarer
Postat av: Maya

Andreas byxor >8D xD Snajdiga :3

(One TREE Hill ;))

HOUSE IMORRN ANEA!!!! SKARU KÅLA"?"??!??!?!?!?!?! >:'D

2009-11-16 @ 20:52:55
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0