:)

Hejsan :)
Sitter och kollar på tv just nu :) På onsdag kommer det ut ett nytt true blood avsnitt på kanal plus åhh längtar.
Imorgon kommer Maya hem också <3 Då ska vi till stan och kolla julklappar och annat skoj. Har nyss övat spanska ska nog öva lite SO också! Åh jag orkar inte.. men aja om jag tränar lite varje dag kommer det gå bra :) Det ser ju inte dåligt ut nu har G/VG och VG i allt så jag är nöjd. Första betygen är ju inte heller något att hettsa upp sg för. Men nu ska ja dra ses :)
later


Kommentarer
Postat av: Maya

Nää, Maya kom hem idag :'D Fast på kvällen, så... lols. IMÅRRN kommer jag till skolan, möhö. Japp, shooof till stan. Pappa gav mig 700 spänn precis o_o' 'Cuz jag har bra betyg, UH, lol <3<3

2009-11-09 @ 20:45:15
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0