Bad romance,

Ja så heter Lady gagas nya låt, som är super bra. Hon är ju en förebild för mig, inte bara för att hon har hånglat med trillingarna i snake of eden och Alexander skarsgård, nej nej. Hon kör också sitt eget race och verkar inte bry sig vad andra tycker (just like Carolina Gynning) min andra kvinnliga förebild. Aja slänger in en youtube video med den nya låten. Idag har jag varit ute och sprungit. Passat två söta små barn, åkt in till stan och kollat på hockey med Maya, Pappa, Joakim och Kristoffer. Det var kul.. hehe. Sen har jag läst pyttelite i so boken.. Åhh jag hoppas verkligen bara det är detta året det är så stressigt för jag går in i alla arbeten väldigt mycket och det blir sjukt jobbigt när jag inte fattar och vill fatta. Usch!

kram


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack! :) Är lite "nya grejen" att ha grönt nagrllack och jag har fastnat för det såklart :P När min syster hade det för typ 1 år sedan tyckte jag det var jättefult! Sedan ser man det i lite tidningar och på nätet så tycker man helt plötsligt det är jättesnyggt! :P Lite läskigt det där med mode egentligen.. ;)

2009-11-15 @ 00:30:09
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0