Snostilen

Halloo!

Jag är nog en utav de 10000miljoner tjejer som skulle dööö för att få Ashley och MK olsens garderob!
Jag har ju blivit väldigt kär i det "Stilfulla" med lite rufsigt hår och kostym byxor kavaj etc. Men när  man sparar till dator har man inte pengar att köpa kläder för så jag får hålla ut till efter jul oh då ska jag allt shoppa jag och maya ska tillbringa daaaagar i stan och bara shoppa! Höhö!
Men här har ni en sno stilen av ashley olsen! Enjoy!
stilen




och såhär snor du den! Haha lol den blev helt fail men man kan ju gå in på hemsidorna själv :)

H&M.se
bikbok.com
jimmychoo.com


Kommentarer
Postat av: Maya

JAAA >8D Spendera många timmar varje dag i stan IIIH HIHIHIIH.Lol.. C:

2009-12-02 @ 19:44:47
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0