phuu

Halloj!
Sitter och bara vilar. Idag har jag blivit färdig med NO (finally) och sen rättat engelskan etc. Det känns så skönt nu har jag typ bara spanska att oroa mig över.. men vi ska ha matteläxa så det får jag också börja göra för jag ligger efter med en eller två tror jag. Nu ska jag lata mig i soffan seees


jag var bara tvungen att lägga upp den här bilden, jag har skrivit om the Royal family och så sökte jag på princess bea och så kom den här bilden ja typ WHUT?!? jag visste inte att hon var så stor, alltså hon är ju inte direkt tjock men hon är jätte bred.

Kommentarer
Postat av: Maya

Hahahhaa, lol xD

Gah, jag och Emma är inte färdiga med NO:n. Skitmycket tid från medeltiden till nutid liksom, det finns mycket men komplicerade texter om rättssystem >__<'

SO har jag och Jossan kommit långt med i alla fall C: En helt egen super upptäcktsresande (lol).

HHAHA, har gjort matteläxa 1-8. Måste göra 9-11 nästa vecka o.o

2009-12-04 @ 15:27:24
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0