Lady gaga

Hallu,
jag tycker att alla mina texter innehåller något med Lady Gaga, men jag bara avgudar henne sjukt mycket! Imorgon kommer jag självklart inspireras av henne, med röda läppar och sotade ögon!!!! Idag var jag och shoppade lite, jag köpte en sportbh och en svart tunika som jag ska ha imorgon till min kavaj och acne jeans, sen ska jag ha den röda rosett väskan jag fick av jossan, mayas örhängen och mina pumps! Kommer bli grymt. Nu ska jag och mamma dra och träna,

later:D





Bilder från lady gagas fan facebook!

Kommentarer
Postat av: Maya

Jaaa, Anea gilla Maya's örhängen c: <3<3

Å så ska vi sälja GT, höhö. Jag ska ha... svarta jeans, grå topp, svart kofta, ringar i öronen å halsbandet från Jossan, håhå.

2009-12-23 @ 17:40:16
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0