Kväll

Hej på er alla goa!
Sitter och vilar, kollade nyss på 8 mile. Jag är inte ett fan av eminem, men jag blev berörd av filmen. Tänk att det finns människor som bor under sådana förhållanden. Sen lyssnade jag lite på hans musik och tycker att When I'm gone är väldigt fin, men jag är fortfarande en rock och lady gaga girl haha, men nu kanske jag inte dissar sådan musik helt! Man får ju lyssna på precis vad man vill!

puss&kram





Btw: köpte ett par jeans idag ifrån levis imon kommer det bilder förmodligen :) Jag och maya ska till stan förhoppningsvis och jag ska nog träna innan :)

Kommentarer
Postat av: Maya

suck Då får väl jag dissa den musiken åt dig c: Men visst, lyssna på vad ni vill, så länge inte jag behöver hära skiten >__<

2009-12-29 @ 10:14:16
URL: http://misguidedghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0