Do you think I'm SEXY?

Halluuu

Sitter och lyssnar på idol calle, haha han dansar så sjukt roligt haha.
Fick hem mina converse idag :) Sen åkte vi skridskor med skolan, sen åkte jag maya och jossan hem och bytte om sen åkte vi till stan och fikade på nk och så åt jossan sushi, jag och maya som är fattiga :) så vi drack vatten ha... ha... Aja mitt internet segar som fan därför har jag inte bloggat.. men kommer börja igen när jag köpt ny data och det är om typ två veckor!!!!! sjukt kul. Ska bli skönt med lov... men jag kommer sakna Jannike (jag vet att du läser min blogg ibland) Och du ska veta att hela vårt lilla gäng kommer sakna dig sjukt mycket.. du är en jättebra och schysst och rolig lärare och hoppas du hälsar på oss :D

love andrea



Kommentarer
Postat av: Maya

Omg, lol, Calle xD

GAH, den har slutat spara mitt namn, min mejl å bloggadress när jag ska skriva kommentar nu. Bajsjobbigt.

2009-12-16 @ 19:48:53
URL: http://misguidedghost.blogg.se/
Postat av: Jannike Lindberg

Gulliga Andrea! Kommer att sakna dig och ditt lilla goa gäng också! Men jag är i huset, så mig blir ni inte av med ;) Nu håller jag på att fixa och trixa med en liten överraskning! Det är ni värda efter allt jobb! Kramar Jannike

2009-12-17 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0